Ние подкрепяме нашите клиенти с основна група от специално квалифицирани техници, предоставящи покритие, отстраняване на неизправности и информация за гаранция за продуктите на Carrier и Toshiba в Гърция, Кипър и на Балканите.
Нашите отлично обучени техници, специалисти по климатични, отоплителни и професионални охладителни системи, предлагат услуги в следните области:
Монтаж и експлоатация на продукти
Спешно обслужване/ремонт с най-съвременно диагностично оборудване
Проектирайте, заменете или надградете оборудване за оптимизиране на производителността
Пускане в експлоатация/пускане в експлоатация
Планът за поддръжка ще гарантира, че вашата система работи с максимална ефективност, осигурявайки възможно най-доброто съотношение цена/качество. Тъй като разполагаме с цялото необходимо техническо оборудване, опит и обучение, ние предлагаме индивидуални договори за поддръжка, за да отговорим на бюджета и нуждите от експлоатация на вашето съоръжение. ние ви предлагаме:
превантивна поддръжка, за да поддържате вашето оборудване да работи в най-добро състояние и
услуги за прогнозна поддръжка за идентифициране на потенциални проблеми, преди да възникнат скъпи повреди
Нашето време за отговор е 24 часа в Гърция. В зависимост от естеството на проблема, може да сме в състояние да предложим съвет и подкрепа по телефона, като по този начин допълнително намалим времето си за отговор. Договорите за поддръжка предлагат следните отстъпки, наред с други предимства:
35% за всички необходими резервни части
25% върху материалите
20% от таксата за повикване за 2-членен екипаж
За повече информация относно следпродажбеното обслужване, моля, изпратете имейл на bginfo@ahi-carrier.eu или ни се обадете на телефон: +359 2 948 39 60