Договори за поддръжка
Ние осигуряваме подкрепа на нашите клиенти с активна група от изключително високо квалифицирани техници, и предлагаме обхват, отстраняване на проблеми и гаранционна информация за продуктите на Carrier и Toshiba в Гърция, Кипър и на Балканите.
Нашите отлично обучени техници, специалисти в климатизацията, отоплението и системите за професионално охлаждане, предлагат услуги в следните области:
- Монтаж и експлоатация на продуктите
- Аварийно обслужване / ремонт с най-съвременна диагностична апаратура
- Design, replacement or upgrading of work optimization equipment
- Пуск / въвеждане в експлоатация
Планът за поддръжка, ще гарантира, че вашата система работи с максимална ефективност, осигурявайки възможно най-добрата стойност за вашите пари.
Тъй като разполагаме с всички необходими технически съоръжения, опит и обучение, ние предлагаме сервизни договори, съобразени с индивидуалните изиксвания на клиентите, които отговарят на нуждите на бюджета и експлоатацията на вашето съоръжение. Ние ви предлагаме:
- превантивна поддръжка за осигуряване на отличната работа на вашите съоръжения, и
- предиктивна поддръжка за идентифициране на потенциалните проблеми, преди появяване на скъпи повреди
Нашето време за региране е 24 часа в България. В зависимост от характера на проблема, ние може да сме в състояние да предложим съвети и помощ по телефона, като по този начин допълнително съкращаваме времето за реакция.
Наред с други предимства, сервизните договори предлагат следните отстъпки:
- 35% за всички необходими резервни части
- 25% за материали
- 20% за повикване по телефона, за екип от 2-ма души

For more information about After Sales Service, please send e-mail to grservice@ahi-carrier.eu
Типовесервизни договори
Ние ви предоставяме възможност за избор от три типа договори:
Perfomance | Perfomance Plus | Excellence | |
---|---|---|---|
Поддръжка | ![]() | ![]() | ![]() |
Консумативи | ![]() | ![]() | ![]() |
Материали | – | – | ![]() |
Резервни части | – | – | ![]() |
Ремонтна дейност | – | ![]() | ![]() |
Отдалечен мониторинг
Един пазарен лидер трябва да бъде винаги на крачка пред конкуренцията. Carrier използва най-новите постижения в областта на технологиите, за предвиждане и диагностициране на проблеми, и мониторинг на работата на системите на клиентите от своя център за отдалечен мониторинг.
Системата за отдалечн мониторинг ни позволява да държим вашето оборудване под наблюдение 24 часа в денонощието, 365 дни в годината.